Kommunikation – lær effektiv kommunikation

Vil I forbedre kommunikationen i jeres organisation? Vil I ændre tonen på kontoret eller justere kommunikationen til jeres eksterne målgruppe? Vil du som leder sikre dig, at du bliver forstået og får dine budskaber igennem?

Alt det – og meget mere – kan New Stories hjælpe med.

God kommunikation er en forudsætning for samarbejde – og derfor har vi specialiseret os i kommunikation på arbejdspladser. Ofte er det i det daglige sammenspil, at småkonflikter opstår – og at kunne samarbejde afhænger i høj grad af, at man har god kommunikation med sine samarbejdspartnere. Hvad enten I kommunikerer per mail, ansigt til ansigt eller noget helt tredje, så kan vi arbejde med at forbedre jeres kommunikation. Dét vil øge jeres samarbejdsevne og effektivitet.

Vores kommunikative arbejde er teoretisk funderet og kan både være for enkeltpersoner og grupper. Forløbene tilpasses efter jeres behov og kan bl.a. bestå af oplæg og workshops.

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende samtale >